18. listopada 2022.

Upisi u kraći program za potencijalno darovitu djecu

Upisi u kraći program za potencijalno darovitu djecu

Upisi u kraći program za potencijalno darovirtu djece traju od 18. do 26. listopada 2022. godine. Zahtjev za upis se predaje putem online obrasca ili osobno u tajništvu vrtića svaki radni dan. Prije upisa u skupinu potrebno je provesti testiranje sposobnosti od strane psihologinje vrtića.

Program je namijenjen djeci od navršenih tri godine do polaska u školu, a provodi od studenoga do kraja svibnja jedanput tjedno po dva sata u popodnevnom terminu. Cijena programa iznosi 170 kuna (22,46 €) mjesečno bez obzira na broj dolazaka.

Obavijest o rezultatima upisa roditeljima će se dostaviti putem e-maila u roku osam dana od završetka upisnog roka.

Ciljevi programa su:

  • primjereno poticanje razvoja osobnosti, specifičnih interesa i sposobnosti potencijalno darovite djece
  • poticanje što većeg stupnja ostvarivanja svih djetetovih potencijala uz poštivanje individualnosti djeteta
  • pružanje pomoći i potpore roditeljima potencijalno darovite djece u prepoznavanju i poticanju njihovih specifičnih sposobnosti, vještina i potreba.

Provode se aktivnosti koje potiču aktivno učenje, kreativno mišljenje i višu razinu misaonih procesa:

  • logičko-kombinatoričke aktivnosti (igre koje pružaju mogućnost kombiniranja, “mozgalice”, pitalice)
  • istraživačke igre i pokusi (aktivnosti s materijalima za pokuse s vodom, zrakom, magnetima, svjetlom, težinom, slobodnim padom, kosinama…)
  • edukativne igre na računalu
  • igre za poticanje matematičkih i predčitalačkih vještina
  • zahtjevne stolne i didaktičke igre (memory, puzzle, slagalice)
  • igre za kreativno mišljenje i divergentnu produkciju (izumi, stvaranje priče, predviđanje ishoda, što sve može biti neobično, smišljanje različite uporabe predmeta, smišljanje objašnjenja)
  • raznovrsne igre kreativnog izražavanja i stvaranja (igre uloga, igre pokretom, druge igre neoblikovanim materijalom)
  • tematske cjeline – projekti (produbljivanje dječjih interesa i spoznaja – individualno i zajedničko)
  • igre za poticanje socio-emocionalnog razvoja (prepoznavanje emocionalnog doživljaja, izražavanje emocionalnog doživljaja na prihvatljiv način, poticanje suradnje, odgovornosti, samodisciplini i ustrajnosti u radu).

Zadnje objave